• سه شنبه 1394/02/08 - تعداد بازدید 7 مرتبه
    امید: سلااااااام بر دوستان بامرااااااام؛ راستش! آدما گاهی به دلایل مختلف، گیج می زنن. گاهی بدجور و گاهی هم کم جور! منم ظاهرا دیروز بدجور گیج ز
  • دوشنبه 1394/02/07 - تعداد بازدید 37 مرتبه
    امید: سلاااااام؛ خدا حفظتون کنه دوستان بامرااااام
  • یکشبنه 1394/02/06 - تعداد بازدید 51 مرتبه
    امید: سلاااااااام؛ می گم اگه یه راننده به پلیس بگه: "باور کن تا حالا من یواشکی بارها با سرعت 180 تا هم رفتم و هیچ اتفاقی نیفتاده. بذارین من راحت ب
  • شنبه 1394/02/05 - تعداد بازدید 61 مرتبه
    امید: سلااااام؛ می دونین الان تو ذهنم داره چی می گذره؟ اینکه شماها خیلی خوبین. خیییییلی!... دلیل دارم براش. فکر نکنین رو هوا دارم حرف می زنم. دلی
  • چهارشنبه 1394/02/02 - تعداد بازدید 75 مرتبه
    امید: سلاااااام؛ می گم حواستون که هست؟ حواستون به اینکه از بحثا برداشت اشتباه نکنین! آخه ممکنه از اونور بوم بیفتیم. آخه می شناسم کسانی رو که ب
  • سه شنبه 1394/02/01 - تعداد بازدید 81 مرتبه
    امید: سلاااااااام؛ امروز یکی از همکارا بهم گفت: "باورم نمی شه! فردا چهلم مادر آقای رزاقه. چه زود گذشت! مگه می شه؟ انگار، دیروز بود!" انگشت به دهن
مشاهده آرشیو کامل مطالب
کمی طاقت داشته باشید...
مشاهده تالارهای اعضا

    • حضور امید، حسین تکلو و خانم عوض زاده در برنامه اردیبهشت
    • 19 اسفند 1392
    • حضور امید، حسین تکلو و خانم عوض زاده در برنامه اردیبهشت
    • 12 اسفند 1392
    • همایش هم اندیشان دزفول ، اهواز ، اندیمشک ، شوشتر - در دزفول
    • 24 بهمن 1392
    • همایش هم اندیشان تهرانی - قرچک ورامین
    • 8 آذر 1392
    • همایش اندیشه سبز - مشهد مقدس
    • 9 آبان 1392
    • هم اندیشان در همایش بزرگداشت حافظ
    • 19 مهر 1392
    • چهارمین میزبان هم اندیشان در صداوسیما : برنامه پنجشنبه اردیبهشت
    • 18 مهر 1392
    • سومین حضور امید در تلویزیون - برنامه اردیبهشت
    • 8 مهر 1392
    • همایش هم اندیشان مشهد مقدس
    • 27 شهریور 1392
    • اولین همایش طرح همیاری بانوان هم اندیش
    • 26 مرداد 1392
    • حضور امید در برنامه طلوع
    • 1391
    • اولین تصویر گرفته شده از پیام
    • نمایشگاه کتاب تهران
    • فعالیت های شخصی و ابراز علاقه هم اندیشان
    • نمایشگاه کتاب 1392
    • نمایشگاه کتاب تهران
    • اردیبهشت 1392
    • همایش یزد هم اندیشان
    • اسفند 1391
    • اولین همایش هم اندیشان تهرانی
    • 22 مهر 1391

« در حال حاضر باشگاه هم اندیشان فعالیتی ندارد. ادامه بحث ها در وبلاگ جناب بیدگلیان جریان دارد »


اگر در این سایت عضو می شوید ، حتما شهر خود را نیز وارد کنید.
پس از عضویت در این سایت می توانید در بخش انجمن های تخصصی به فعالیت پرداخته و با دیگر هم اندیشان بحث و گفتگو داشته باشید.

»آرشیو پیامکهای باشگاه

»آلبوم عکس خاطرات

»آلبوم فیلم

»درباره هم اندیشان

»مرجع شماره های کاربردی


هم اندیشان یکشنبه 17 فروردین 1393

مجموعاً 0 امتیاز از 5 توسط 0 نفر
| نظرات داده شده (0) | مربوط به موضوع: 1393 ، بحث آزاد ،

هم اندیشان یکشنبه 17 فروردین 1393

امید: سلاااام؛ دوباره سال نو مبارک!!! می گم دیروز حتما تعجب کردین از اینکه صفحه جدید هم اندیشان، ترکیبی از آبی و قرمز شده و ملایمت بیشتری هم داره. راستش! دلیلش نتیجه نظرسنجی بود و نقدهایی که شد. از یه طرف نتیجه نظرسنجی خیلی بهم نزدیک بود (51 درصد قرمز؛ 48 درصد آبی) و از طرف دیگه نقدهایی شد که اگه رنگ قرمز صفحه زیاد باشه چشم رو اذیت می کنه. خلاصه اینجوری شد که اونجوری شد.

******

سلام امید و هم اندیشان؛ خوبین؟ خوشین؟ خدا رو شکر! ایشااله سال خوبیو شروع کرده باشین. در جمع فامیلمون که اومده بودن عید دیدنی جاتون خالی من و داداش بزرگم مجلسمونو گرم کردیم و نذاشتیم کسی غیبت کنه. خدا می دونه چه قدر خوشحالم. بحث تقدیر شد. منم کلی دربارش حرف زدم. جوری که همه حرفامو پذیرفتن. آخرم همه خوشحال و راضی رفتن. خواستم بگم می شه بدون بی احترامی به بزرگترا جلو غیبت کردن رو گرفت. ممنون که هستین. خدایا شکرت که مهمونیمون بدون گناه تموم شد. التماس دعای  ویژه.

(فاطمه، 22 ساله)

******

حقیقت این است که آن چه را به دست می آورید شما را خوشحال نخواهد کرد؛ بلکه آموزش چگونگی تغییر دادن وضعیت روحیتان با یک اراده قوی است که احساس خوبی در شما ایجاد خواهد نمود. آنتونی رابینز.

(کبرا)

******

سلام؛ اگر گرسنه اید و چیزی در یخچال خونتون یافت نمی شه، فقط کافیه دندوناتونو مسواک بزنید! باور کنید خوشمزه ترین خوردنی دنیا رو یکی از دورترین نقطه ی شهرتون واسه تون میاره! می گی نه امتحان کنید.

(زهرا)

******

سلام؛ رفته بودم یه اداره؛ یعنی اونقدر حالم خوب شد که تا دو روز فقط لبخند می زدم! کارمندا خنده رو، مهربون و خوش اخلاق بودن؛ ولی حیف! با این ماشینی شدن همه کم طاقت شدیم. به امید روزی که اینجور رفتار کردن عادتمون بشه.

(رومینا)

امید: البته عادت که نه! چون دیگه ارزشی نداره! به نظرتون چرا؟ اول پیامک بنویسین: "عادت"

******

عارفی پرسید: هم اندیشان را چون دوستش داری نیازش داری؟ یا که چون نیازش داری دوستش داری؟ گفتم: چون دارمش بی نیازم...

(ثریا آزادی از تبریز)

******

هفت سین من برای امید و روح پیام و دوستان هم اندیش: 1- سلامتی 2- سعادت 3- سرافرازی 4- سرعت در خوبی کردن 5- سربلندی در زندگی 6- سبقت گرفتن در اخلاق نیک 7- سهل انگاری در بدی کردن. عید همه اهالى هم اندیشان قدیم و جدید مبارک! ان شاءلله سال خوبى داشته باشید. آمین

******

سلام؛ پیشنهاد می کنم اونایی که دوست دارن بچه دار شن این دعا رو تو قنوت نمازشون بگن: (اللهم ارزقنی ولدا بارا: خداوندا فرزند نیکو را روزی من کن) و برای اونایی که دوست دارن ازدواج کنن این دعا رو تو قنوت نمازشون بگن: (اللهم ارزقنی زوجة صالحه: خداوندا همسر شایسته ای را روزی من کن) و هر حاجتی هم که دارین می تونین تو قنوت نمازتون چه فارسی و چه عربی بگین. جواب گرفتین خبر بدین و برای منم دعای خیر کنین.

(پریسا ایوبی پور)

******

سلام؛ سال نو مبارک! زهرام ۱۹ ساله با همسرم که ۲۰ سالشه. تازه ساکن تهران شدیم. ازطریق دوست هم اندیشی با باشگاه شما آشنا شدیم. مایلیم عضو بشیم.

امید: در خونه ی هم اندیشان به روی همه بازه. به همه ی اعضای جدید خوش آمد می گم و ازشون می خوام که حتما بخش هم اندیشان قدیم رو که از صفحه ی 570 شروع می شه دنبال کنن.

******

سلام امید؛ خسته ام. دلم گرفته. خاله هام باهامون دشمن هستن. خانواده پدری جای خودشو دارن. تو می گی خودتونو تغییر بدین. به کل خانوادم گفتم تو عید باهاشون خوب رفتار کنید و بدی هاشونو نبینید؛ ولی تغییر نکردند. من امیدم به خدا هست. فقط خدااااا.

امید: درسته! اتفاقا دیروز داشتم دوباره همین مطلب رو تو کتاب "نظریه انتخاب" از ویلیام گلسر می خوندم. نوشته بود: "ما برای حل شدن مشکلاتمون با دیگران، نباید منتظر باشیم که اونا تغییرات احتمالی، روی خودشون رو آغاز کنن. بهترین راهکار عملی اینه که تغییرات رو از خودمون شروع کنیم. از جاهایی که تحت کنترل و دست خودمونه و این یه انتخاب درسته!" گاهی فکر می کنم یکی از مهمترین کارهای زندگی یه آدم باهوش اینه که انتظاراتش رو از دیگران کم کنه. هر روز صبح که از خواب بلند می شه به خودش بگه: "من از دیگران هیچ انتظاری ندارم. این منم که باید تغییر کنم." هر روز پیش خودش "انتظار نداشتن از دیگران" رو تمرین کنه؛ به ویژه این انتظار که: اونا هم چون ما تغییر کردیم باید "بی درنگ" تغییر کنن. راستش! اگه ما بدون انتظار و توقع، تغییر کنیم و صبوری کنیم؛ حتما تغییراتی هم از جانب دیگران اتفاق خواهد افتاد. حتما!

******

سلااام؛ سال نوتون مبارک! می گم امید! سال92 که سال نجمه آل بوبالد و امید ملک حسینی بود (منظورم تو درج پیامک) ببینیم امسال سال کیه؟؟؟

"مریممم"

امید: سال هر کی که تو پیامک دادن کم نیاره!!!!

******

تاریخ تولدت مهم نیس تاریخ "تبلورت" مهمه... اهل کجا بودنت مهم نیس "اهل و بجا" بودنت مهمه... منطقه ی زندگیت مهم نیس "منطق" زندگیت مهمه... و در نهایت گذشته ی زندگیت مهم نیس "امروز و حالت"مهمه. اینکه از چه گذشته ای و چه چیزی برای فردایت می سازی...

(نجمه آل بوبالد "دختر عرب" 23 ساله از اهواز)

امید: باور کنین پیامک قبلی رو که درج کردم. رفتم سراغ بقیه پیامک ها. اولین پیامکی که انتخاب کردم دیدم زیرش نوشته: نجمه... دو دقیقه گیج و ویج بودم. عجب اتفاقی! مگه می شه؟!

******

سلام؛ من سمانه ام. از اول تأسیس باشگاه باهاتون بودم؛ ولی 2 ماه می شه بهتون سر نزدم. نمی خوام اول سالی حالتونو خراب کنم؛ ولی دوست داشتم با شما درددل کنم. من 1 ماهه عقد کردم. با یه آدمی که اخلاقش تنده. می دونستم اینطوریه. حبابم نداشتم؛ ولی نمی دونم چرا بهش جواب مثبت دادم و خودمو بدبخت کردم. من خیر سرم هم اندیش بودم؛ ولی بازم توی مهمترین تصمیم زندگیم اشتباه کردم. همین

******

سلام؛ آقا امید می شه جواب سوال منو بدید؟ ترم 2ام. از ترم اول یکی از پسرای کلاسمون ازم خواستگاری کرده و منم جواب رد دادم. بعد دو ماه خواهرش اومد که باهام حرف بزنه. می گه خیلی دوستت دارم. 3 ساله می شناسمت و به خاطرت رشتمو عوض کردم و اومدم این دانشگاه. من دوسش ندارم؛ ولی از طرفی نگرانم دیگه کسی عاشقم نشه. جوابشو چی بدم بهتره؟ پیشنهاد دوستیشو قبول نکردم. می گه قصدش ازدواجه. به نظرتون بهش چی بگم؟ هر چی می گم دوست ندارم می گه منتظر می مونم.

(... از ارومیه)

امید: ببین! دوست داشتن باید ریشه داشته باشه؛ وگرنه با رسیدن به معشوق، دیر یا زود، رنگ می بازه. باید ببینی چی در تو دیده که عاشقت شده؟ تو این زمینه حرفی برای گفتن داره؟ یا اینکه کلا می گه: نمی دونم! فقط اینو می دونم که دوستت دارم. یه نکته مهم دیگه هم اینه که اون ابراز علاقه هاش نباید باعث شه احساسی عمل کنی و به اصطلاح خام شی. باید ببینی غیر از اون علاقه ها چی تو چنته داره. اونا سرمایه های زندگیه.

******

سلام... امید! این جمله درسته؟ "تا زنده ای در برابر کسی که به خودت علاقه مندش کردی مسئــــــولی!!!!" جواب! خواهش می کنم. مهمه.

(محدثه، طراح نقاش باشگاه، 18ساله، از شهرری)

امید: جمله تامل برانگیزیه! خیلی می شه درموردش حرف زد. فکر کنم با اون جمله قبلی، خواهر و برادر باشن. همون جمله که: "قبل از اینکه کسی رو به خودت علاقمند کنی خوب فکراتو بکن؛ چون خیلی وقت ها چراغی که تو دل کسی روشن می شه به این راحتی ها خاموش شدنی نیست."

******

سلام به امید و هم اندیشان نفس! من الان تو کتالم رامسر هستم. تو ویلا. دو ساعت پیش لب دریا بودم. رو شن های ساحل نوشتم هم اندیشان370. تازه شدم مامور محیط زیست خانواده. آشغالاشونو می دن به بنده. عیدتون خجسته.

(شیوا)

امید: خب! اینم از امروزمون. در پناه حق باشید.

به اشتراک بگذارید...

کد امنیتی رفرش

مطالب مشابه:

  1. هم اندیشان یکشنبه 24 اسفندماه 1393
  2. هم اندیشان شنبه 23 اسفند ماه 1393
  3. هم اندیشان چهارشنبه 20 اسفند ماه 1393
  4. هم اندیشان سه شنبه 19 اسفندماه 1393
  5. هم اندیشان دوشنبه 18 اسفند ماه 1393
  6. هم اندیشان یکشنبه 17 اسفند ماه 1393
  7. هم اندیشان شنبه 16 اسفند ماه 1393
  8. هم اندیشان چهارشنبه 13 اسفندماه 1393
  9. هم اندیشان سه شنبه 12 اسفند ماه 1393