• سه شنبه 1394/02/08 - تعداد بازدید 7 مرتبه
    امید: سلااااااام بر دوستان بامرااااااام؛ راستش! آدما گاهی به دلایل مختلف، گیج می زنن. گاهی بدجور و گاهی هم کم جور! منم ظاهرا دیروز بدجور گیج ز
  • دوشنبه 1394/02/07 - تعداد بازدید 37 مرتبه
    امید: سلاااااام؛ خدا حفظتون کنه دوستان بامرااااام
  • یکشبنه 1394/02/06 - تعداد بازدید 51 مرتبه
    امید: سلاااااااام؛ می گم اگه یه راننده به پلیس بگه: "باور کن تا حالا من یواشکی بارها با سرعت 180 تا هم رفتم و هیچ اتفاقی نیفتاده. بذارین من راحت ب
  • شنبه 1394/02/05 - تعداد بازدید 61 مرتبه
    امید: سلااااام؛ می دونین الان تو ذهنم داره چی می گذره؟ اینکه شماها خیلی خوبین. خیییییلی!... دلیل دارم براش. فکر نکنین رو هوا دارم حرف می زنم. دلی
  • چهارشنبه 1394/02/02 - تعداد بازدید 75 مرتبه
    امید: سلاااااام؛ می گم حواستون که هست؟ حواستون به اینکه از بحثا برداشت اشتباه نکنین! آخه ممکنه از اونور بوم بیفتیم. آخه می شناسم کسانی رو که ب
  • سه شنبه 1394/02/01 - تعداد بازدید 81 مرتبه
    امید: سلاااااااام؛ امروز یکی از همکارا بهم گفت: "باورم نمی شه! فردا چهلم مادر آقای رزاقه. چه زود گذشت! مگه می شه؟ انگار، دیروز بود!" انگشت به دهن
مشاهده آرشیو کامل مطالب
کمی طاقت داشته باشید...
مشاهده تالارهای اعضا

    • حضور امید، حسین تکلو و خانم عوض زاده در برنامه اردیبهشت
    • 19 اسفند 1392
    • حضور امید، حسین تکلو و خانم عوض زاده در برنامه اردیبهشت
    • 12 اسفند 1392
    • همایش هم اندیشان دزفول ، اهواز ، اندیمشک ، شوشتر - در دزفول
    • 24 بهمن 1392
    • همایش هم اندیشان تهرانی - قرچک ورامین
    • 8 آذر 1392
    • همایش اندیشه سبز - مشهد مقدس
    • 9 آبان 1392
    • هم اندیشان در همایش بزرگداشت حافظ
    • 19 مهر 1392
    • چهارمین میزبان هم اندیشان در صداوسیما : برنامه پنجشنبه اردیبهشت
    • 18 مهر 1392
    • سومین حضور امید در تلویزیون - برنامه اردیبهشت
    • 8 مهر 1392
    • همایش هم اندیشان مشهد مقدس
    • 27 شهریور 1392
    • اولین همایش طرح همیاری بانوان هم اندیش
    • 26 مرداد 1392
    • حضور امید در برنامه طلوع
    • 1391
    • اولین تصویر گرفته شده از پیام
    • نمایشگاه کتاب تهران
    • فعالیت های شخصی و ابراز علاقه هم اندیشان
    • نمایشگاه کتاب 1392
    • نمایشگاه کتاب تهران
    • اردیبهشت 1392
    • همایش یزد هم اندیشان
    • اسفند 1391
    • اولین همایش هم اندیشان تهرانی
    • 22 مهر 1391

« در حال حاضر باشگاه هم اندیشان فعالیتی ندارد. ادامه بحث ها در وبلاگ جناب بیدگلیان جریان دارد »


اگر در این سایت عضو می شوید ، حتما شهر خود را نیز وارد کنید.
پس از عضویت در این سایت می توانید در بخش انجمن های تخصصی به فعالیت پرداخته و با دیگر هم اندیشان بحث و گفتگو داشته باشید.

»آرشیو پیامکهای باشگاه

»آلبوم عکس خاطرات

»آلبوم فیلم

»درباره هم اندیشان

»مرجع شماره های کاربردی


هم اندیشان دوشنبه 18 فروردین 1393

مجموعاً 0 امتیاز از 5 توسط 0 نفر
| نظرات داده شده (0) | مربوط به موضوع: 1393 ، بحث آزاد ،

هم اندیشان دوشنبه 18 فروردین 1393

امید: سلااااام؛ چه جالب! دقت کردین موتور بحثمون کم کم داره داغ می شه؟! 

توجه نمووییدید که؟! کم کم!

******

سلام دوستان؛ در جواب اون دوستمون که گفته بود خاله هام باهامون دشمنن خواستم بگم: عزیزم! یکى از خاله هاى منم همینطوریه. با ما قهر بود تا اینکه عید خواستیم بریم خونشون. دو دفعه زنگ زدیم بهش، گفت: خونه نیستم! که ما نریم خونش. ما هم گفتیم عیبى نداره، مهم نیت مون بود. خواستم بگم ما تغییرم کردیم؛ اما تا وقتى طرف مقابل راضى نباشه، هیچ اتفاق خوبى نمى افته.

(یه خانوم خوب از ورامین)

امید: البته یه چیزی هم هست؛ باید ریشه ی اون خصومت رو پیدا کنین. باید ببینین این برخوردش به خاطر چیه؟ به هر حال هر مشکلی راه حل خودش رو داره. هر آدمی هم قلق خودش رو. باید تلاش کرد! بعد هم یادمون باشه؛ تغییر از جانب ما باید عمیق و از ته دل باشه.    

******

سلام به همه؛ شکسپیر می گه: هر از گاهی برای کسی که دوستش می داری نشانه ای بفرست تا به یادش آوری که هنوز برایت عزیز است. تقدیم به هم اندیشان عزیییییز!

(فاطمه دوستی، ۱۸ساله از ۰۲۱)

******

"عادت" اگه احترام گذاشتن از سر عادت و وظیفه باشه، کم کم حالت نمایشی و تصنعی پیدا می کنه؛ ولی اگه اینطور نباشه خیلی هم شیرینه.

(نادیام)

امید: منم موافقم. کار خوبی که از روی عادت انجام بشه اون انرژی لازم رو هم به خودمون و هم به طرف مقابلمون نمی ده. به خداوند چی؟ به نظرتون می ده؟

******

سلام بر امید و هم اندیشان گل؛ یه برگ کاغذ هر چه قدرم که سفید و تمیز باشه کسی قابش نمی کنه. واسه ماندگاری باید حرفی واسه گفتن داشت. مهم نیست تو کدوم هزاره، زندگی می کنی. مهم اینه تا کدوم هزاره فراموشت نکنن. یا حق.

(سجاد، مشهد)

******

آقا امید همه پیاما رو می خونی و بهترینشونو درج می کنی یا اونایی که خوشت میاد؟ حتما جواب  بده. برام مهمه.

‏(دختر باشگاه، 71)

امید: راستش! هر روز سعی می کنم با توجه به وقتی که دارم بیشترین پیامک ممکن رو بخونم؛ ولی چون سرعت کار باید بالا باشه، امکان مقایسه تک تک پیامک ها با همدیگه برای انتخاب بهترین پیامک، وجود نداره؛ ولی به هر حال، تمام سعیم رو می کنم؛ البته یادتون باشه که برای سنگین نشدن فضای بحث، حتما حواسم باید به پیامک های فانتزی هم باشه. نگین چرا به جای پیامک با محتوای من، اینو انتخاب کرده؟!! راستی! یه نکته مهم دیگه! خیلی وقت ها یه پیامک، به ویژه تجربه ها، واقعا محتوای خیلی خوبی داره ولی نمی شه تو جمع، مطرحش کرد؛ چون تو زندگی یه نفر جواب داده ولی ممکنه برا یکی دیگه جواب نده؛ حتی ممکنه برداشت های نادرست ازش بشه و زندگی خیلی ها رو به خطر بندازه. نیاز به شرح و تفسیر زیاد داره. اگه امکانش باشه این کارو می کنیم؛ ولی اگه نباشه...

******

سلاااااااام به امید و هم اندیشان عزیز؛ تولد عید شما مبارک! بهار رو تبریک می گم بهتون. به همه شماهایی که باعث می شین همیشه تو دلم بهار باشه. تو دل هممون. همه هم اندیشا... هم اندیشایی که نقشای قشنگی تو زندگیم دارن... حس و حال خوبی که دوستای هم اندیش پیام می دن که برای همه هم اندیشا دعا کردن. حس خوب ترک عادتای بد با پشتیبانی شما... با حرفای پر از امید و دلگرمی "امید"! بهار از راه رسیده و ایشالله که با حرفا و تصمیم های مثبت و جدیدی که تو زندگیتون گرفتین شما هم دوباره بهاری بشین. بهار با وجود شما زیبایی متفاوتی برام داره. دوستون دارم.

(مینو از مشهد)

******

سلام؛ خدا قوت! من از همون چند سال پیش که بار اول گوشی خریدم تصمیم گرفتم هر پیامی رو نفرستم. همیشه جمله های مثبت و آموزنده رو از لا به لای کتاب ها درآوردم و برای دیگران فرستادم. به نظر من با یک پیام می شه تلنگری بزرگ زد. برای هم اندیشان هم هر جمله ای که به نظرم بتونه یه تلنگر باشه هر روز می فرستم.

(سارا نادعلی نژاد، تهران)

******

سلام؛ امید! راستى قضیه آدرس "ایمیل"ها که قبل از عید قرار بود هم اندیشان بفرستن به کجا رسید؟

(گوناگون)

امید: همشون رو آرشیو کردم. واقعا نیازه که نشونی ایمیل اعضای باشگاه رو داشته باشیم؛ حتما یه جاهایی نیازمون می شه. اگه کسی ایمیل داره و نفرستاده، دست به کار بشه. به همون 3000048 بفرستین. ممنون

******

سلام هم اندیشان؛ شما بگید چند درصد زوج ها تو زندگیشون احساس خوشبختی می کنن؟! بعضیا که از همون نامزدی مشکل دارن. خیلی ها هم که بعد چند سال مشکل دار می شن. از کجا معلوم ما جزو اون دسته ی کمی باشیم که از زندگیشون و همسرشون راضین! به جایی رسیدم که می گم اصلا چرا باید ازدواج کرد؟!

(سارا)

امید: مشکل می دونی چیه؟ آگاهیه! دیروز یکی از هم اندیشان که از اول با باشگاه بوده، می گفت آگاهی هایی که از هم اندیشان به دست آورده خیلی دیدش رو نسبت به زندگی، وسیع کرده. می گفت: "الان خیلی چیزها رو می بینم که اگه اون آگاهی ها نبود، به چشمم نمی اومد و الان مشکل داشتم." می گفت: "سن شوهرم از من کمتره. قیافه اش هم اون جوری که می خواستم نیست؛ ولی وقتی خوب فکر می کنم می بینم چیزای دیگه ای داره که اهمیتش برام تو زندگی، بیشتره." می بینین؟ اگه اون آگاهی ها نبود!!!!... خلاصه می خوام بگم آگاهی، معجزه می کنه.

******

سلام بر دوستای خوب خودم؛ امروز با خالم اینا رفتیم کوه... روحیم واقعا عوض شد! اون بالا همه چی واسم عوض شده بود. آسمون... زمین... به خودم گفتم: خدای من خدای همین کوه هاست... همین آسمون... همین عظمت... فهمیدم من تو این دنیای بزرگ هیچی نیستم. فقط اگه خدا نگاهشو ازم بگیره، همین عزتیم که دارم نابوده! خیلی آروم شدم. خیلی... دوستای خوبم! بیاین همه چیو بسپاریم به خودش. تا هستیم خوب باشیم و خوش! قدر داشته هامونو بدونیم و با همونا خوش باشیم! درگیر آرزوها و رویاهای محال نشیم... تو لحظه زندگی کنیم! نه گذشته و آینده... و اینکه قدر باارزش ترین هدیه های خدا رو بدونیم! مادر... پدر... خواهر و برادر! با همه ی آدما مهربون باشیم... تا خدا هست، غمی نیست. دوستون دارم و از خودش واسه همتون دل خوش آرزو دارم... التماس دعا!

(فریده.ی،73)

******

"اگر جلوى اشتباهات خود را نگیرید آن ها جلوى شما را خواهند گرفت." اینم یکی دیگه: "عمر شما زمانى شروع می شود که اختیار سرنوشت خود را در دست می گیرید.

(مائده جهانبخشى از لالى)

امید: اگه بازم هست بفرست. تعارف نکن!

******

راهکار: سمانه جون! این دنیا دار مکافاته. قرار نیست همه در کمال آرامش زندگی کنند! بهترین موقع صبر به هنگام اول مصیبت است. اگر اخلاق شوهرت تنده، تو به نرمی باهاش رفتار کن. چنان بهش محبت کن که در نبودنت، سر به بیابون بذاره!

(زهرا فرشادفر، کمی تا قسمتی روانشناس)

******

سلام؛ اصلا فکر نمی کردم تا این حد وابسته ی شما بشم. تمام روزهای عید رو پریشون بودم. هی می رفتم جلو TV و بعد یادم می افتاد که باشگاه تعطیله. حسابی ضدحال می خوردم. خیلی خوشحالم که دوباره هستید. روزهای خوش و پرخنده ای رو واستون آرزو می کنم.

(فاطمه ام از علی آباد البرز)

******

سلام به هم اندیشان... امشب دلم گرفته. آخه من بعد یکسال و نیم عقد قراره برم توی یک اتاق در روستا با مادرشوهرم زندگی کنم. مشکل من اینه که خودمو با دوستام که مستقل زندگی می کنن مقایسه می کنم. التماس دعا شدید.

(مریم گلی)

امید: اگه مقایسه می کنی باید تمام و کمال باشه. همه چیز زندگیت رو (خوب و بد) با همه چیز زندگی اونا. آشکار و پنهان. به نظرت می شه؟ د! نمی شه دیگه! تو از آشکار و پنهان زندگی خودت خبر داری؛ با همه جزئیات؛ ولی فقط جزئیاتی از ظاهر زندگی دیگران می دونی؛ پس این مقایسه، منصفانه نیست. مطمئن باش هر کسی برای خودش مشکلاتی داره؛ منتها نوع مشکلات آدما با همدیگه فرق داره.

******

سلام امید؛ موقع سال تحویل و توی تعطیلات پیامی ندادم واسه این که تمام تعطیلات مدام سر کار بودم و وقت سر خاروندن نداشتم. امید من توی یه کارگاه کار می کنم و چون شب عید کلی سفارش تحویل گرفتیم مجبور شدیم کل تعطیلات کار کنیم. من توی عید مهمونی نرفتم. مسافرت هم نرفتم و لوگو نچسبوندم به موتور و ماشین. راستش! تا حالا طبیعت هم نرفتم که آشغالا رو جمع کنم. درسته که تعطیلات، پیام ندادم؛ اما هم اندیشان فراتر از ایناس و من با تغییراتی که توی خودم می بینم مطمئنم که یه هم اندیشم. امید! ممنون از اینکه به نظر هم اندیشانی مثل من که با رنگ قرمز مشکل دارن توجه کردی.

(همون صادق، 19 ساله، کرمانشاه)

امید: آخه خیلی هام با آبی مشکل داشتن. به هر حال سعی کردیم نه سیخ بسوزه و نه کباب. ممنون که هستی... ممنون که هستین...

تعداد پیامک های دیروز: 2197

به اشتراک بگذارید...

کد امنیتی رفرش

مطالب مشابه:

  1. هم اندیشان یکشنبه 24 اسفندماه 1393
  2. هم اندیشان شنبه 23 اسفند ماه 1393
  3. هم اندیشان چهارشنبه 20 اسفند ماه 1393
  4. هم اندیشان سه شنبه 19 اسفندماه 1393
  5. هم اندیشان دوشنبه 18 اسفند ماه 1393
  6. هم اندیشان یکشنبه 17 اسفند ماه 1393
  7. هم اندیشان شنبه 16 اسفند ماه 1393
  8. هم اندیشان چهارشنبه 13 اسفندماه 1393
  9. هم اندیشان سه شنبه 12 اسفند ماه 1393