• سه شنبه 1394/02/08 - تعداد بازدید 7 مرتبه
    امید: سلااااااام بر دوستان بامرااااااام؛ راستش! آدما گاهی به دلایل مختلف، گیج می زنن. گاهی بدجور و گاهی هم کم جور! منم ظاهرا دیروز بدجور گیج ز
  • دوشنبه 1394/02/07 - تعداد بازدید 37 مرتبه
    امید: سلاااااام؛ خدا حفظتون کنه دوستان بامرااااام
  • یکشبنه 1394/02/06 - تعداد بازدید 51 مرتبه
    امید: سلاااااااام؛ می گم اگه یه راننده به پلیس بگه: "باور کن تا حالا من یواشکی بارها با سرعت 180 تا هم رفتم و هیچ اتفاقی نیفتاده. بذارین من راحت ب
  • شنبه 1394/02/05 - تعداد بازدید 61 مرتبه
    امید: سلااااام؛ می دونین الان تو ذهنم داره چی می گذره؟ اینکه شماها خیلی خوبین. خیییییلی!... دلیل دارم براش. فکر نکنین رو هوا دارم حرف می زنم. دلی
  • چهارشنبه 1394/02/02 - تعداد بازدید 75 مرتبه
    امید: سلاااااام؛ می گم حواستون که هست؟ حواستون به اینکه از بحثا برداشت اشتباه نکنین! آخه ممکنه از اونور بوم بیفتیم. آخه می شناسم کسانی رو که ب
  • سه شنبه 1394/02/01 - تعداد بازدید 81 مرتبه
    امید: سلاااااااام؛ امروز یکی از همکارا بهم گفت: "باورم نمی شه! فردا چهلم مادر آقای رزاقه. چه زود گذشت! مگه می شه؟ انگار، دیروز بود!" انگشت به دهن
مشاهده آرشیو کامل مطالب
کمی طاقت داشته باشید...
مشاهده تالارهای اعضا

    • حضور امید، حسین تکلو و خانم عوض زاده در برنامه اردیبهشت
    • 19 اسفند 1392
    • حضور امید، حسین تکلو و خانم عوض زاده در برنامه اردیبهشت
    • 12 اسفند 1392
    • همایش هم اندیشان دزفول ، اهواز ، اندیمشک ، شوشتر - در دزفول
    • 24 بهمن 1392
    • همایش هم اندیشان تهرانی - قرچک ورامین
    • 8 آذر 1392
    • همایش اندیشه سبز - مشهد مقدس
    • 9 آبان 1392
    • هم اندیشان در همایش بزرگداشت حافظ
    • 19 مهر 1392
    • چهارمین میزبان هم اندیشان در صداوسیما : برنامه پنجشنبه اردیبهشت
    • 18 مهر 1392
    • سومین حضور امید در تلویزیون - برنامه اردیبهشت
    • 8 مهر 1392
    • همایش هم اندیشان مشهد مقدس
    • 27 شهریور 1392
    • اولین همایش طرح همیاری بانوان هم اندیش
    • 26 مرداد 1392
    • حضور امید در برنامه طلوع
    • 1391
    • اولین تصویر گرفته شده از پیام
    • نمایشگاه کتاب تهران
    • فعالیت های شخصی و ابراز علاقه هم اندیشان
    • نمایشگاه کتاب 1392
    • نمایشگاه کتاب تهران
    • اردیبهشت 1392
    • همایش یزد هم اندیشان
    • اسفند 1391
    • اولین همایش هم اندیشان تهرانی
    • 22 مهر 1391

« در حال حاضر باشگاه هم اندیشان فعالیتی ندارد. ادامه بحث ها در وبلاگ جناب بیدگلیان جریان دارد »


اگر در این سایت عضو می شوید ، حتما شهر خود را نیز وارد کنید.
پس از عضویت در این سایت می توانید در بخش انجمن های تخصصی به فعالیت پرداخته و با دیگر هم اندیشان بحث و گفتگو داشته باشید.

»آرشیو پیامکهای باشگاه

»آلبوم عکس خاطرات

»آلبوم فیلم

»درباره هم اندیشان

»مرجع شماره های کاربردی


هم اندیشان شنبه 24 خرداد 1393

مجموعاً 0 امتیاز از 5 توسط 0 نفر
| نظرات داده شده (0) | مربوط به موضوع: 1393 ، چرا و چگونه با خانواده همسر، صمیمی شویم ،

هم اندیشان شنبه 24 خرداد 1393

سلام؛ صبح بخیر. دیشب با دوستان هم اندیشم تصمیم گرفتیم یه کارایی بکنیم. قراره هر روز تا شب حواسمون به خودمون و کارامون باشه که مثل گیاه که حتی نمی دونه وجود داره زندگی نکنیم. اگه می خوایم اشتباه کنیم جلوی خودمون رو بگیریم و انگیزه اصلیمون از کارهامون رو ثبت کنیم. یعنی بدونیم به خاطر خودمون و گنده کردن خودمون بوده یا به خاطر خدا و طرف مقابل. وقتی این لحظات رو ثبت کردیم با هم به اشتراک بگذاریم. ببینیم کی چقدر تونسته با خودش مقابله کنه؟ من ایده این کارو از برنامه ساعت صفر رادیو تهران گرفتم و گروهیش کردم.

(فرزانه، 29 ساله) 

امید: سلام؛ صبح و شب همگی بخیر! چرا صبح و شب؟ چون من نمی دونم  چه وقتی دارین پیامکا رو می خونین. راستش! پیامک فرزانه خانوم منو یاد مطلبی انداخت که یه بار تو یه کتابی خوندم و یادمه براتون هم گفتم؛ ولی یه بار دیگه هم می گم. ماجرای خانومایی بود که تصمیم گرفته بودن به صورت گروهی روی خودشون کار کنن و هفته ای یه بار همدیگه رو ببینن و نتیجه کاراشون رو به هم بگن. فکر کنم خیلی جواب بده!

******

سلام هم اندیشان؛ نامزدم نسبت بهم خیلی سرده. طوری که دیگه همه فهمیدن. این موضوع خیلی آزارم می ده. خواهش می کنم کمکم کنید چون دلم می خواد قبل از طلاق، راهکارای شما رو امتحان کنم. ممنون که هستید.

(زهرا از رزن)

امید: اولین قدم اینه که بدونی چرا سرده! با دقت و ظرافت و به وقتش که حال هردوتون خوبه باهاش صحبت کن.

******

سلام امیدو هم اندیشان؛ اگه آدم همیشه خودشو در جایگاه طرف مقابل ببینه به خودش اجازه نمی ده با دیگران بد حرف بزنه. ما هم عروس داریم و هم داماد ولى هیچوقت با عروسمون مثل یه خدمتکار یا یه... برخورد نکردم چون فکر می کنم ممکنه همین شرایط بعدا برا خودم یا خواهرام پیش بیاد. همین!

(الهه، خراسان)

امید: می دونین! تو زندگی یه نکته هایی هست که اگه آدم یاد بگیره تو خیلی جاها کمکش می کنه. به اینا می گن نکته های کلیدی. الهه خانوم الان به یکی از مهمتریناش اشاره کرد. اینکه آدم همیشه خودش رو بذاره جای طرف مقابل، به راحتی تکلیف، مشخص می شه. من از این نکته خیلی استفاده می کنم. خدا پدر هر کسی رو که یادم داد بیامرزه.

******

سلام دوستان؛ شما عروس خانومایی که از توجه شوهرهاتون به خونواده هاشون ناراحت می شید یک لحظه خودتونو جای اون خونواده ها بذارید. ببینید چقدر سخته که پسری رو که به این سن رسیده و تا اینجا براش اینقدر زحمت کشیدید ازتون دورش کنند. من تو دوران مجردی آرزوم بود که با پسری ازدواج کنم که هیچ کسی رو نداشته باشه ولی خوشبختانه به آرزوم نرسیدم. الان خیلی خونواده شوهرمو دوست دارم و بهشون احترام می ذارم و بالعکس. الان که دارم این پیامو میدم تو حیاط پدرشوهرم دسته جمعی نشستیم و داریم چای می خوریم. دوستان! با مهارت، هر غیرممکنی ممکن می شه.

(آذر از گلستان) 

******

سلام دوستان عزیز؛ نامزد منم بیشتر وقت ها جلوی خانواده من یا خانواده خودش به من محبت می کنه ولی من بهش تذکر می دم که این رفتارها  جلوی بزرگترها و مجردها خوب نیست ولی کو گوش شنوا. به حرف من گوش نمی ده و کار خودشو انجام می ده. دوستان عزیز! اینو گفتم که بدونین تقصیر ما خانوم ها نیست. تقصیر آقایونه که حرف گوش نمی کنن. پس بهتره به داداش هاتون تذکر بدین.

امید: اگه گوش شنوا می خوای باید دلیلش رو هم بهش بگی. اگه خوب بگی عمرا دیگه تکرار کنه؛ مگه واقعا یادش بره؛ پس گاهی هم باید یادآوری کنی. فوت کوزه گری بودا! حواست بود؟ حالا برو فوت کن!

******

سلام؛ من الهام هستم. چیزی که به چشم دیدم رو می گم. تموم خونواده عموم عاشق عروسشونن. دختر عموم فوت کرد ولی عروسشون بقدری مهربون و خوب و دوست داشتنیه که جای اونم پر کرد و حال همه رو خوب کرد؛ پس همون محبت، جواب صحیح ست!

******

سلام به امید و ها؛ مشاعره:

در جهان تا بتوانی ساده و یکرنگ باش

قالی از صد رنگ بودن زیر پا افتاده است

امید خان! تجزیه و تحلیلش با شما.

(درنا)

امید: بابا! این همه استاد. ما چیکاره بیدیم؟! ولی یه چیزی بگم: سادگی هم تو دنیای امروز مهارت می خواد. هر روز هم اندیشای زیادی می گن "داره از سادگی و یکرنگیمون سوء استفاده می شه." پس باید چیکار کرد؟ تجزیه و تحلیل شعر و چالش من با شما. اول پیامک بنویسین: تحلیل

******

سلام حالا نوبت مشاعره:

تو با خلق نیکی کن ای نیکبخت

که فردا نگیرد خدا بر تو سخت

(راضیه، مامان فاطمه از حسن آباد فشافویه، استان تهران)

امید: بابا! الان مشاعره پخش کردیم؛ ولی اشکال نداره هر دو با "ت" تموم شد؛ پس "ت" بدین.

******

سلام؛ امید یه سوال. الان تو پارکیم. به فامیلامون می گم پوسته تخمه نریزین تو چمن. می گن طوری نیست. کود می شه. درست می گن؟ واقعا کود می شه؟

‏(آرزو)

امید: کود می شه؛ ولی تا کود بشه چند ماه یا چند سال طول می کشه. خب! تکلیف این منظره فجیعی که تو چمنا درست کردیم چی می شه؟

******

ای بابا! امید پنج شنبه سه بار رفتم به باشگاه سر زدم دیدم به روز نشده. بعد از کلی فکر و ناراحتی یادم اومده که جریان چی بوده؟! هی روزگار!

(ایوب خبازی)

امید: از شما که اسمت ایوبه، کم صبری بعیده! بابا! یه پنجشنبه رو طاقت بیار دیگه!

******

سلام دوستان؛ نمی دونم می درجین یا نه اما من گفتم بگم ببینید هر کسی باید حد و اندازه ی خودشو بدونه. خانواده ی من به عروسا و داماداشون خیلی بها دادن. به خصوص عروسا. حالا هم اونا هیچ احترامی برا کسی قائل نیستن اما از این به بعد تصمیم گرفتیم درست باهاشون رفتار کنیم؛ البته نه از رو بدی. هر کس باید جایگاهشو بشناسه تا مشکلی پیش نیاد.

(فائزه از جنوب)

******

سلام هم اندیشان؛ امروز فهمیدم از هر دست بدی از همون دست می گیری. یعنی چه؟ یعنی کسی که سال ها پشت سرمون حرف زد. کسی که به خاطر حرفاش هر شب با گریه می خوابیدم امروز جواب کاراشو گرفت.

(یه نفر از چلگرد)

******

سلام به امید و هم اندیشان؛ امید! خسته نباشى. پنج شنبه، جمعه چه کارا کردى؟ شیرینى شربت که زیاد نخوردى؟

(مجید سجادى از ورامین، دانشسرا...  آدرس کامل دادم هم اندیشا بریزم خونمون)

امید: اون سه تا نقطه ها بعد از کلمه دانشسرا کار منه؛ چون بقیه آدرسش رو حذف کردم و به جاش نقطه گذاشتم. شوخی شوخی آدرس دقیق خونشون رو داده بود!

******

سلام؛ لطفا یه راهکار بدین که اینقدر تو گذشته ام زندگی نکنم.

(مبینا)

امید: چرا یکی؟ ده تا راهکار می دیم. اول پیامک بنویسین: راهکار

******

کسی که دارای عزم راسخ است، جهان را مطابق میل خود می سازد!

(رابین، 72، مشهد، میدان بسیج (برق) خیابان امام رضا)

امید: امروز چه خبره همه آدرس می دن؟!!! راستی! می گم تو جمله حکیمانه رابین، عمیق شین. از اون کلیدی هاست ها! خدایا! همه ی هم اندیشان رو به خودت می سپارم. راستی! ساعت نوزده امروز برنامه "پایان ناباروری" رو اونایی که به دردشون می خوره می تونن از شبکه چهار ببینن. ساعت 22 هم شبکه چهار، برنامه ای درباره زیبایی و لوازم آرایش داره.

به اشتراک بگذارید...

کد امنیتی رفرش

مطالب مشابه:

  1. هم اندیشان یکشنبه 24 اسفندماه 1393
  2. هم اندیشان شنبه 23 اسفند ماه 1393
  3. هم اندیشان چهارشنبه 20 اسفند ماه 1393
  4. هم اندیشان سه شنبه 19 اسفندماه 1393
  5. هم اندیشان دوشنبه 18 اسفند ماه 1393
  6. هم اندیشان یکشنبه 17 اسفند ماه 1393
  7. هم اندیشان شنبه 16 اسفند ماه 1393
  8. هم اندیشان چهارشنبه 13 اسفندماه 1393
  9. هم اندیشان سه شنبه 12 اسفند ماه 1393